Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Könnyed gödöllői röplabda-siker Jászberényben 2020-10-31 18:14:26 Szalay Attila együttese mindössze 30 pontot engedélyezett a lelkes fiatalokból álló vendéglátóknak az egyórás meccs alatt
Röplabda: messzinek tűnő gödöllői kupaelődöntő 2016-12-18 01:23:51 Városunk hatosa két nap leforgása alatt nem tudott megújulni, ezáltal a Jászberény nullázott az egyetemi sportcsarnokban
Decemberi Gödöllő-Jászberény röplabda-napok 2014-12-02 11:29:59 Az MK-negyeddöntő mérkőzései mellett bajnoki ütközeten is találkoznak egymással a riválisok az év utolsó hónapjában
Megizzadt, de nyert az újonc ellen a gödöllői hatos 2014-10-03 20:49:16 Nulla-egyről kellett fordítania Jászberényben Horváth András csapatának. Sikerült, mert a szettek végjátékában jobban összpontosítottak a lányok