Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa negyeddöntő, 1. mérkőzés: Penta-Gödöllői RC – Jászberényi RK 0-3 (-12, -26, -20)
Két nappal azt követően, hogy a bajnokságban megmérkőztek egymással a felek (a Jászberény 3-0-ra nyert Gödöllőn), a Magyar Kupa negyeddöntőjében is összehozta őket a sors(olás). Aki azt remélte, hogy 48 óra leforgása alatt változik a helyzet, tévedett. A gödöllői lányok kísértetiesen leutánozták a bajnokin nyújtott produkciójukat. Valójában csak a második szettben volt reális esélyük arra, hogy részsikerhez jussanak, ám ezt elpuskázták, így a jászságiak nyertek, és mindössze két játszmára van szükségük ahhoz, hogy elődöntőt játszhassanak a Békéscsabával. A párharc visszavágóját december 21-én, szerdán 19 órától rendezik meg Jászberényben.