Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Röplabda: megtörtént a gödöllői csapatok kizárása… 2025-02-04 18:07:03 A Penta GRC Sport Kft. mellett a Gödöllői Sport Akadémia Kft. számára is véget ért a bajnoki idény a sorozatos ki nem állások miatt
Vecsey Fanni, a történelemíró gödöllői tinilány 2019-06-16 11:29:58 A GRC játékosa az első magyar hölgy, aki teremben és homokon is Eb-n szerepelt. Vasvári Zsófiával a 8. helyen végeztek a strandröplabda kontinensviadalon
Röplabda: bronzérmes gödöllői gyermekcsapat 2018-05-21 16:47:36 Székesfehérváron állhatott fel a dobogó alsó fokára a Penta-GRC Horváth Kristóf által irányított különítménye
Sikertelen gödöllői fellángolások Újpesten 2017-02-19 19:33:52 Közel állt a részgyőzelemhez a Penta-GRC társulata a második szettben a lila-fehérek otthonában, majd elvérzett