Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Futsal: gyötrelmes gödöllői idénykezdet 2017-09-05 01:15:38 Tizennégy gólos vereséget szenvedett Kecskeméten a Covritas FT csapata a bajnoki évad első fordulójában
Gémesi György kiakadt 2017-04-27 17:43:45 Pártpropagandával vádolta meg a pártelnök polgármester képviselőtársait a gödöllői városvezetés tanácskozásán
Életműdíjas gödöllői vadászíjász 2017-02-27 17:28:24 Átadták az elismeréseket a tavalyi év legjobbjainak, Gémesi Csanád és Takács Doroti vitték a prímet a felnőtteknél
Határvadász-toborzás Gödöllőn 2016-09-08 10:32:27 Szeptember 10-én, szombaton érkezik városunkba a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság csoportja, hogy felvilágosítást adjon a lehetőségről