Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hajszolják a tettest a gödöllői rendőrök 2021-08-28 09:56:09 Emberre is veszélyes az a vegyi anyag, amit a Tura térségében talált madártetemek közelében lévő húsdarabok vizsgálatakor az előzetes szakértői vizsgálat kimutatott
Miért léteznek szellem szerverek? 2021-07-14 14:32:13 Fennáll a veszély, hogy frissítés hiányában sebezhetővé válnak, arról nem is beszélve, hogy folyamatosan pénzt égetnek
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak
Hol adhatnak vért a gödöllőiek? 2020-09-09 08:33:04 A növekvő járványveszély miatt emelkedik az egészségügyi intézmények vérigénye. Aki teheti, segítsen!
Tünetes gyereket ne engedjünk közösségbe! 2020-08-31 17:41:38 Gödöllőn is fokozott a szülők és a tanárok felelőssége a koronavírus-járvány miatt fennálló készültségi helyzetben