Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lángokban állt a furgon utastere 2016-06-25 11:32:58 Ütközés következtében gyulladt ki a jármű, időben érkeztek a gödöllői tűzoltók. Egy gyermeket kórházba kellett szállítani
Tüzet okozott a villámcsapás Gödöllőn 2016-05-30 08:29:17 Pest megyében több helyszínre is riasztani kellett a tűzoltókat az éjszakai vihar miatt. Az épületek lakhatatlanná váltak
Időben elhagyták a porig égett autót 2016-05-28 10:09:57 Erdőkertesre riasztották a gödöllői tűzoltókat, akik egy vízsugár segítségével úrrá lettek a lángokon
Utoléréses ütközés az M3-as autópályán 2016-04-23 10:06:03 A gödöllői tűzoltók is segédkeztek a balesetnél, amiben két személy könnyű sérüléseket szenvedett. Egyikük kórházba került
Nem élte túl… Kép a pokoli szobáról 2016-04-12 08:04:47 A gödöllői tűzoltók is részt vettek a helyiség oltásában, ahonnan három gázpalackot kellett kimenteni
Húsvéti „roncsderbi” az Arany János utcában 2016-03-29 10:09:54 A gödöllői tűzoltók áramtalanították az összetört gépkocsikat, amikben hat személy utazott, de senki nem sérült meg