Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kisbusz hátuljába ütközött egy személyautó az M3-as autópálya 34-es kilométerénél, a Miskolc felé vezető oldalon, Domony közelében, április 22-én, a délutáni órákban. Az ütközés következtében két ember könnyebb sérüléseket szenvedett, egyiküket a mentők kórházba szállították. A gödöllői hivatásos tűzoltók áramtalanították a járműveket, a kifolyt üzemanyagot felitatták, majd biztosították a helyszínt. Az összetört személygépkocsi elszállításáról a rendőrség gondoskodott – közölte hírportálunkkal Csámpai Attila, a Pest megyei katasztrófavédelem szóvivője. Fotó: PMKI Gödöllő HTP