Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Vizuális támogatás a lean szemléletben 2021-04-20 12:11:26 Egy többtagú családnál nem is képzelhető el máshogy a hatékony logisztika másként, mint könnyen áttekinthető táblázatok segítségével
Mit takar az E-bike pályázat? 2021-01-27 16:54:06 A gödöllői érdeklődők számára is előnyös, hogy a támogatás lehívásával lényegesen olcsóbban hozzá lehet juni a kétkerekű járművekhez
298 millió forintos támogatás a gödöllői kastélynak 2020-11-26 13:57:50 A városunk műemlék-együttesét működtető gazdasági társaság a koronavírus-világjárvány negatív hatásainak kompenzálására kapja az összeget