Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A kormány több mint 2,1 milliárd forint rendkívüli támogatást biztosít 45 kiemelt vidéki sportegyesületnek a koronavírus-járvány negatív gazdasági hatásainak kompenzálására – jelentette be Szabó Tünde sportért felelős államtitkár január 28-án. Az MTI által kiadott közlemény szerint az igényeket a Sportegyesületek Országos Szövetsége (SOSZ) mérte fel és ez a szervezet folyósítja majd a támogatásokat február végéig. Az egyesületek a 2020. március 11-e és 2021. június 30-a közötti időszakban felmerült kiadásaikra használhatják fel a rendkívüli dotációt.
A közel félszáz, támogatásban részesülő sportszervezet egyike a Gödöllői EAC, amely a döntés értelmében 8 millió forintos anyagi segítségre számíthat. Az egyetemi klub szakosztályaiban folyó szakmai munka színvonalát dicséri, hogy Mészáros Eszter (sportlövészet) és Gémesi Csanád (kardvívó) révén olimpiai éremesélyes versenyzőkkel is rendelkezik az egyesület.