Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Sikerdíjat ajánlott a városvezetés 2013-01-04 09:49:23 Tíz százalékos részesedéssel honorálják az általános forgalmi adót illető megtakarítást. Nettó 7,9 millió forint a juttatás plafonja
Bika-futsalsiker jókora szerencsével 2012-12-03 22:16:14 Kettő-kettő után egy támadás is elég volt a gödöllőieknek, hogy otthon tartsák a három pontot
Érden vitézkedtek a gödöllői sakkbarátok 2012-11-26 08:44:21 Fölényesebb is lehetett volna a siker, ha az öt remire végződött partiból behúzzák a négy megnyertnek látszót
Taroltak a gödöllői verselő fiatalok a lovardában 2012-11-25 09:01:19 Három kategóriában született hazai siker az Erzsébet királyné emlékére első ízben megrendezett vers- és prózamondó országos találkozón