Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Június közepén nyit az egyetemi strand 2017-06-06 11:43:35 Gödöllő egyetlen, kulturált fürdőzésre alkalmas létesítménye tavaly újult meg, idén tavasszal korszerűsítették a fűtési rendszert
Rúdra termett gödöllői lányok 2017-05-23 14:38:29 Fantasztikus eredményekkel rukkoltak elő a Catwalk Ironairbase stúdió versenyzői a sportág legősibb hazai versenyén
Tudni akarja, hogyan működik a VÉDA-rendszer? 2016-04-13 10:06:19 A szabályszegő gödöllői autósok ügyeit a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányságon elemzik és dolgozzák fel
Negyedszázados gödöllői önkormányzatiság 2015-10-14 11:14:08 1990. október 14-én dőlt el, hogy a tanácsrendszer után milyen összetételű képviselőtestület irányíthatja városunkat
Városi vendégekké váltak a vaddisznók 2015-05-05 18:14:58 Gödöllői docens vezette a Pilisi Parkerdő Zrt. által kezdeményezett, az állatok belterületi viselkedését feltérképező kutatást