Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gémesi György: fogy a türelem! 2012-03-15 18:46:14 Figyelmeztető üzenetekről is szólt a március 15-i gödöllői ünnepség. Kora este átadták a Gödöllő Városért díjat
Épül a kertvégi hulladékudvar 2012-03-06 12:34:05 A szakemberek állítják, az objektum környékén élő gödöllőieknek nem kell aggódniuk
2013 a szecesszió éve lesz Gödöllőn 2012-03-03 11:21:35 A témaválasztás legfőbb apropója, hogy jövőre lesz Körösfői-Kriesch Aladár születésének 150. évfordulója
Ilyen gazdagok lennénk? 2011-11-09 14:51:23 Nettó 250 ezer forintba került a kétes nívójú környezeti értékelés
Parkolj és vonatozz Gödöllőn! 2011-10-19 23:36:24 A 130 millió forintos beruházás helyszíne a vasútállomásnál lévő közel 3.800 négyzetméteres terület
Orbán ellen fordul Gyurcsány 2011-09-22 08:43:12 Gödöllőn, a Művészetek Házában hullott le a lepel a DKP „rendszerváltó” kiáltványáról