Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Röplabda Magyar Kupa: nyolcaddöntős a Gödöllő 2019-10-05 18:30:54 Az NB II-es Érd otthonában harcolta ki a továbbjutást Szabados István megfiatalított női csapata, amelyre az MTK vár a folytatásban
A fehérnemű olcsóbb, mint a párterápia 2019-09-06 08:06:23 A férfi vizuális lény. A hálószobában látott élmény nagymértékben befolyásolja, mennyire látja nőiesnek a partnerét. Felnőtt tartalom!
Pattogott a kaucsuklabda a Gödöllő Kupán 2018-11-05 10:05:56 Első osztályú női és ifjúsági leány asztalitenisz ranglista verseny helyszíne volt a Damjanich iskola tornaterme
Kis és nagy bajnokok a TÉRFÉL-ben 2018-09-08 10:23:49 Junior világbajnok női kézilabdázó, Európa-bajnok kardvívó és történelmi strandröplabda-aranyérmes lányok öregbítették a gödöllői sport hírnevét a nyáron