Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NATO-kiállítás nyílt a Szent István Egyetemen 2019-04-01 13:53:07 Az elmúlt 20 esztendő főbb történéseit bemutató tárlat a gödöllői felsőoktatási intézmény aulájában tekinthető meg
Elhunyt Dallos Andor 2019-01-07 17:33:12 Márciusban lett volna 60 éves a gödöllői születésű lovas szaktekintély, akit az Agrárminisztérium saját halottjának tekint
Bőven jut forrás a kistarcsai kórház megújítására 2017-10-25 16:38:40 Ebben az évben 2 milliárd forintot használnak fel a gödöllői betegek ellátásában is fontos szerepet betöltő egészségügyi intézmény fejlesztésére
Csak ésszel, emberek: az internet nem felejt! 2014-05-08 15:13:41 Mintegy 300 diáknak tartottak ismeretterjesztő előadást a világháló veszélyeiről Gödöllői Királyi Kastély lovardájában