Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Online fogadóórára tér át Vécsey László 2020-10-09 10:11:44 A gödöllői központú választókerület kormánypárti országgyűlési képviselője minden szerdán 10 és 12 óra között áll a polgárok rendelkezésére
Mínuszos Kalória, távozó szállodaigazgató 2020-09-25 11:08:53 Bevételi oldalon 50% feletti a gödöllői költségvetés első félévi teljesítése, miközben a kiadások 35%-ban realizálódtak
Adjunk nevet a gödöllői uszodának! 2020-09-02 17:01:25 Vécsey László parlamenti képviselő szeptember 9-ig várja a javaslatokat, a leggyakoribb ötöt megszavaztatja majd
Több ezer polgármester repesne az örömtől, ha… 2020-05-28 18:14:41 …ilyen „kivéreztetésben”, „ellehetetlenítésben” lehetne része – véli Vécsey László, a gödöllői központú választókerület parlamenti képviselője