Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mély fájdalommal tudatja a család mindazokkal, akik ismerték, tisztelték és szerették, hogy dr. Bíró Sándor életének 84. évében tragikus hirtelenséggel elhunyt. Bíró Sándortól a polgári szertartás keretében április 23-án, pénteken 14 órakor a gödöllői, Dózsa György úti városi köztemetőben vesznek végső búcsút.
A gyászoló család arra kéri a búcsúszertartáson résztvevőket, hogy kegyeletüket egy szál fehér virággal fejezzék ki. A Duna Televízió felügyeletét ellátó Hungária Televízió Közalapítvány kuratóriumának korábbi tagját, elnökét, a Szent István Egyetem Gazdasági Jogi Tanszékének egykori munkatársát, majd vezetőjét, a gödöllői képviselőtestület tagját (1994-1998) felesége, gyermekei és azok családjai, barátai gyászolják.