Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tükörsimán nyert Miskolcon a gödöllői röplabda-csapat 2016-01-16 18:08:45 Kilenc játékossal utazott el a TEVA-hatos a borsodi megyeszékhelyre, ám ez nem hátráltatta a csapat magabiztos győzelmét a sereghajtó ellen
Szabaduló játék a gödöllői kastélyban 2015-09-21 10:38:34 Október 17-én különleges eseményre invitálják a 16 év felettiek 3 fős csapatait. A három legjobb nyereményt kap
Döntetlennel debütáltak a gödöllői focisták 2015-08-15 19:28:30 A hőségben lezajlott találkozó végeredménye már az első félidőben kialakult. Tisztán látszott, akad még csiszolnivaló a játékon
Kézilabda: van, hogy a vereség is lehet szép 2015-05-02 23:36:02 Kevés hibával játszva, kis különbséggel maradt alul a Gödöllői KC az NB I-es játékosokkal is felálló PLER U23 ellen