Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pest megyei I. osztályú bajnokság, 19. forduló: Taksony SE – Gödöllői SK 1-0 (1-0)
A sorsolás szeszélye folytán – a 3-1-es turai vereség után – ismét idegenben kellett pályára lépnie a gödöllői tizenegynek. Ráadásul, olyan ellenfél várta Szász Ferenc csapatát, amely harcban van a dobogós pozícióért.
Feltehetőleg nem sokan gondoltak arra, hogy a találkozó végeredménye bő félóra elteltével kialakul. Pedig ez történt, mert a taksonyi Fekete László (az Újpest ezüstcipős, két évvel ezelőtt elhunyt labdarúgójának fia) találatát követően már nem került a bőrgolyó a hálóba. Annak ellenére nem, hogy gólszerzésre mindkét csapatnak adódott lehetősége. A kapufát eltaláló hazaiaknak talán több, de két ordító ziccert a gödöllői támadók is kihagytak. Vendégoldalon maradt a tanulság: gólképes játékos nélkül nehéz a pontszerzés…
A Gödöllői SK csapata 25 ponttal, 17-21-es gólkülönbséggel a tabella 10. helyét foglalja el. Következik: Gödöllői SK – Maglódi TC március 26., szombat 15 óra, Táncsics Mihály úti sportcentrum.