Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A ráadásban bukta el a meccset a gödöllői tizenegy 2017-09-09 18:12:55 A második félidő felét emberhátrányban kellett lejátszania Szász Ferenc csapatának Taksonyban, miután Rácz Márk kapust kiállították
A Taksonyt is lepipálta a Szász-csapat 2015-09-06 18:47:29 Ismét egy góllal nyert az első számú gödöllői tizenegy. Idegenben vesztett a GEAC-SZIE és a GSK II. is
Felemásan gólgazdag gödöllői focivíkend 2014-08-24 20:08:54 Városunk első számú egysége a rutinos taksonyiaktól kapott ki, a GSK II. viszont simán nyert a kerepesiek ellen