Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 4. forduló: Salgótarjáni Strandépítők – Gödöllői KC 28-26 (12-15)
Ha csak az első félidőt vesszük alapul, nem volt baj a vendégek hatékonyságával. Szünet után azonban nagyot fordult a világ: alig telt el két perc és a salgótarjániak egyenlítettek, majd – némi játékvezetői jótékonysággal – kihasználták, hogy Bartos Gábor együttesének védő- és támadójátéka alulmúlta a győzelemhez szükséges szintet. Bosszankodásra adhat okot, hogy nyerhető meccset bukott el a gödöllői különítmény. A Gödöllői KC csapata 5 ponttal, 109-97-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.
Juniorok: Salgótarján – Gödöllő 22-35 Esélyeshez méltó játékkal aratott magabiztos győzelmet Mácsár Gyula csapata, amely továbbra is száz százalékos, és diadalával a tabella élére ugrott.