Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Parázs hangulatban zárult a december 17-én a gödöllői egyetem sportcsarnokában lezajlott TEVA-Gödöllői RC-MTK Budapest NB I-es női röplabda-mérkőzés. A játékvezető sárga-piros lappal büntette az egymással verbálisan kakaskodó edzőket. A kiállítás miatt mindkét tréner eltiltásra számíthat.
Horváth András, a hazaiak szakvezetője higgadtabban értékelte csapata 3-2 arányú győzelmét a találkozó után, a honi röplabda-sport edzői fenegyerekének számító Hollósy László (képen) azonban ezúttal sem rejtette véka alá gondolatait. Az mtk.hu oldalon megjelent nyilatkozatában elismerte ugyan, hogy a vereségért ők is okolhatók, ám a következő mondatban úgy fogalmazott, hogy amit a játékvezetők az ötödik játszmában műveltek, az egészen egyszerűen csalás volt. Hollósy hozzátette: ki meri jelenteni, hogy az ötödik játszmát, és ezzel a győzelmet most ellopták tőlük, és ennek következménye kéne, hogy legyen.
Nem kell hozzá nagy jóstehetség: lesz. Más kérdés, hogy minden bizonnyal nem a játékvezetők húzzák majd a rövidebbet, hanem a kiállított edzők. Főleg a „visszaesőnek” tekinthető Hollósy…