Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőn is ígérhetnek szerelmet a hamis profilok 2024-03-03 11:00:48 Romantikus csalásnak is nevezik azt a módszert, amikor az áldozatokat az érzelmekre hatva károsítják meg sokszor milliókkal az online térben
Bontsa a vonalat! 2019-07-29 16:31:31 A bűnelkövetők körében Gödöllőn sem vesztett népszerűségéből az „unokázós” csalás. Vigyázzanak, nehogy áldozattá váljanak
Lezárult egy rendőrségi nyomozás a gödöllői szálloda-ügyben 2013-06-17 14:08:55 A kutakodás során nem találtak vagyoni hátrányt okozó kötelezettségszegést, ezért bűncselekmény hiányában megszüntető határozat született. Csalás gyanúja miatt azonban még folyik eljárás
240 millió forintos kárral járt a megtévesztés 2013-05-18 09:44:49 Csalás miatt keresik a Pest megyei rendőrök azt a férfit, aki összefüggésbe hozható 125 tonna rézkábel eltulajdonításával
Fennáll a lehetősége a választások elcsalásának 2013-04-17 15:13:12 Három fő kifogást sorakoztat fel a Transparency International Magyarország az április elején elfogadott törvénnyel kapcsolatban