Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem kisebb rivális, mint a csoport tabelláját 9 pontos előnnyel vezető alakulat jutott ellenfélül a MAG-LOG gárdájának. A tápiószentmártoniak az eddig lejátszott meccsek során csupán három alkalommal szenvedtek vereséget: egyik legyőzőjük éppen a gödöllői csapat volt, amely november elején 8-7-re nyert idegenben. Városunk – az ütközetnek a „lovasparkiaknál” lényegesen hosszabb cseresorral nekivágó – együttesének most is égető szüksége volt a három bajnoki pontra. A hazai remények azonban szertefoszlottak, mert az ígéretesre sikeredett első játékrész után a vendégek könyörtelenül megtorolták a Baranyai-csapat hibáit. A Kincsem a térfélcserét követőn négy percen belül háromszor is betalált, és ezt a hátrány már képtelen volt ledolgozni a tavaszi szezonban eddig mindössze hat pont gyűjtött gödöllői társulat.
NB II., Keleti-csoport, 21. forduló: MAG-LOG Team CFT Gödöllő – Kincsem Lovaspark SE 3-7 (0-1) Gödöllői góllövők: Varsányi Botond, Farkas Péter, Dékány József. Húsz mérkőzés alapján a MAG-LOG Gödöllő csapata 32 ponttal, 128-93-as gólkülönbséggel a 7. helyen áll a csoport tabelláján.