Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szűcs Lajosról nevezik el a gödöllői sportcentrumot 2020-11-27 10:38:37 A város 2013-ban megválasztott díszpolgára idén nyáron hunyt el. 1968-ban arany-, négy évvel később ezüstérmet nyert a válogatottal az olimpián
Éremgyűjtő gödöllői gyermekatléták 2020-11-09 17:25:38 A legfiatalabbak számára Vácon rendeztek regionális versenyt, ahol egy ezüst- és két bronzmedáliát ért a GEAC-csapatok teljesítménye
Érezhették a törődést a gödöllői vállalkozók 2019-09-19 15:48:51 Ketten kiemelt díjat kaptak, hatan pedig a Polgármesteri Ezüstérem Gödöllőért kitüntetésben részesültek a Művészetek Házában
Hétpróbás gödöllői arany- és ezüstérem 2019-02-11 07:29:19 Tóth Zsombor és Szamosi András révén a GEAC atlétái kisajátították a dobogó első két fokát a fedettpályás összetett ob-n