Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 14-én Szombathelyen rendezték meg Magyarország Junior és Ifjúsági Téli Dobó Bajnokságát. A versenyen a Gödöllői EAC korosztályos altétái is számot adtak felkészültségükről.
A juniorok gerelyhajító viadalában Mihajlovic Alex a második helyet szerezte meg (54,74 méter), míg klubtársa, Canea Zoltán a negyedik helyen végzett (50,30 méter). Mindketten idei legjobb eredményüket érték el. A juniorkorú hölgyek gerelyhajító mezőnyében Eszenyi Napsugár (képen) lett ezüstérmes, 41,12 méteres szezoncsúccsal. A gödöllői ifiversenyzők közül Fekte Levente a 7. pozíciót szerezte meg gerelyhajításban (48,07 méter, idei legjobb). A GEAC dobóatlétáinak edzője Máté Alpár.