Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Január első hétvégéjén Százhalombattán rendezték meg a XI. Százhalombattai SHOOTING OPEN elnevezésű légfegyveres sportlövő versenyt, ami az utolsó előtti válogató viadalt jelentette a február második felében esedékes lengyelországi felnőtt és a junior Európa-bajnokságra.
A légpuskások mezőnyében kiválóan szerepeltek a Gödöllői EAC színeiben induló élversenyzők, hiszen a felnőttek 10 méteres megmérettetésén az aranyérmet Lovász Dorina (képen jobbra) nyerte, klubtársa, a már olimpiai kvótával rendelkező Mészáros Eszter (képen balra) előtt. A férfiak versengésében Klenczner Márton a negyedik helyet szerezte meg. A gödöllői sportlövők edzői Szucsák László és Szucsák Mátyás.
Dr. Kriszt Balázs, a GEAC elnöke az eredményekkel kapcsolatosan elmondta, örömteli, hogy mind a három sportlövő számára nyílt a verseny a felnőtt és a junior kontinensviadalon történő részvételért, az utolsó válogató versenyt két hét múlva rendezik meg a Budapesti Honvéd SE csarnokában.