Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kerékpáros kincskereső játék indult Gödöllőn 2020-09-29 08:34:08 A sikeresen működő gyalogos pálya mellett mostantól a két keréken közlekedők is szembesülhetnek az Urbango-kihívással
Mit tanultunk a karantén időszaka alatt? 2020-06-20 18:06:31 Ebből az időszakból is rengeteg tanulságot lehet levonni, amit talán érdemes hasznosítani a későbbiekben is
Trendi sporteszközök a fiatalok körében 2020-04-16 17:15:17 Ha gyermekünk nem rajong a testnevelésórákért, ezekkel a mozgásformákkal mégis „karban tudja tartani” magát
Állásbörze Gödöllőn, az egyetem aulájában 2019-04-03 11:30:41 Nem csak a felsőoktatási intézmény hallgatóit várják az eseményre, hanem a helyi- és környékbeli munkakeresőket is
Átszelik Gödöllőt a vonatpótló autóbuszok 2019-01-23 11:12:31 Február 4-től Pécel és Aszód között szünetel a vonatforgalom. A Szabadság téren és a buszállomáson lesz megállóhely a városban