Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői adózók véleményére is kíváncsi a NAV 2023-01-21 10:55:25 Az adóhatóság honlapján egy kérdőívet lehet kitölteni, aminek felvetései a rugalmasabb ügyintézési módok bővítését szolgálják
Komfortos légzésvédelem minőségi gázmaszkokkal 2022-11-27 10:34:54 A pára- és karcmentes bevonat alapelvárás, míg a több ponton rögzíthető és állítható sisakkosár a prémiumminőséget képviseli
Elem vagy akkumulátor? Érvek és ellenérvek 2022-10-16 10:17:30 A környezettudatos választás Gödöllőn is mindenkinek adott, és ha nem győznek meg a környezetvédelmi szempontok, kezdjünk számolgatni
Gödöllő a legdrágább vidéki egyetemi város 2022-07-31 11:27:26 A visszatérő kereslet hatására jelentősen emelkedtek a bérleti díjak és a lakásárak a Takarék Index elemzése szerint
Miért éri meg a napelemes rendszer? 2022-05-15 10:37:14 Kiemelt fontosságú, hogy mindenki, aki megújuló energiák felhasználására tér át, nagyon sokat tesz a környezet védelméért
Mi határozza meg a SEO árakat? 2022-05-14 09:22:16 A keresőoptimalizálás is egyre fontosabb szerepet kap a hazai online marketing egyre szélesedő piacán. Cégek, figyelem!