Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lángba borult az autószerelő műhely tetőszerkezete 2017-06-10 09:52:49 A gödöllői tűzoltók aszódi és váci kollégáikkal mentették a menthetőt Veresegyházon. Személyi sérülés nem volt, az anyagi kár viszont jelentős
Szabadtéri színház 10 kilométerre Gödöllőtől 2017-06-02 08:01:33 Mézesvölgyi Nyáresték nyolc előadással Veresegyházon, ahol az Asszonykórus tagjai látják el a hostess-szolgálatot
Két vízsugárral oltották a kiégett autót 2016-03-20 10:14:14 A gödöllői lánglovagoknak Veresegyházon adott munkát a kigyulladt gépkocsi, amiben senki nem tartózkodott
Külhonban is verte a Nyíregyháza a Gödöllőt 2016-02-03 19:32:06 Ráadásul, simábban, mint hazai pályán. Három szettben diadalmaskodtak a szabolcsiak a női röplabda MEVZA-ligában
Ez nem a gödöllői sakkozók vasárnapja volt… 2015-11-30 08:34:45 Tartalékosan vesztett a GSBE első- és második számú formációja. Ráadásul, az utóbbi egység tagjai minden táblán mattot kaptak Veresegyházon