Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB I. alapszakasz, nők, 15. forduló: Fatum-Nyíregyháza – Penta-Gödöllői RC 3-0 (13, 20, 15)
Detektív-nyelven szólva, alapos a gyanú, hogy a gödöllői különítmény a 7. helyen végez az alapszakaszban, így a 2. pozícióban végző formációval küzdhet meg a negyeddöntővel kezdődő rájátszásban. A dolgok mostani állása szerint ez a társulat a Nyíregyháza vagy a Vasas lehet. Mivel a majdani párharcban egyik csapat ellen sem a gödöllői lányok az esélyesek, „gazdaságosabb” mulatság lenne a fővárosiakkal játszani. Ehhez viszont az kell, hogy a piros-kékek beelőzzék a vesztett pontok tekintetében jelenleg jobban álló szabolcsiakat.
Fura megközelítést adott a Penta-GRC nyíregyházi fellépésének, hogy esetleges pontszerzésük esetén a vendégek is „beleszólhattak” leendő ellenfelük kilétébe. Erre azonban – sajnos – képtelenek voltak Borkovits Zoltán kissé visszafogottan teljesítő tanítványai, akik mindössze a második felvonásban jutottak el kettessel kezdődő pontszámig a játék minden elemében hatékonyabb házigazdák ellen.
A Gödöllői RC csapata 20 ponttal, 25-29-es szett- és 1.201-1.201-es pontaránnyal a 7. helyen áll a bajnokság alapszakaszában.