Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Munkák a vendéglátásban Nyíregyházán 2024-10-27 10:03:28 Azokra az álláshirdetésekre jelentkezik sok potenciális jelölt, amikben a feladatok felsorolása pontos, és az elvárások reálisak
Külhonban is verte a Nyíregyháza a Gödöllőt 2016-02-03 19:32:06 Ráadásul, simábban, mint hazai pályán. Három szettben diadalmaskodtak a szabolcsiak a női röplabda MEVZA-ligában