Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október 9-én tizenhetedik alkalommal rendezték meg Gödöllőn az Ádám László női röplabda emléktornát, aminek helyszíne ezúttal a Török Ignác Gimnázium tornacsarnoka volt. Az NB I-es csapatok bajnoki felkészülését szolgáló megmérettetés-sorozaton négy társulat rivalizált: a címvédő Vasas mellett, a Jászberény, a Nyíregyháza és a hétszeres Ádám-kupa győztes, az új idényben a Borkovits Zoltán, Szalay Attila alkotta edzőpáros szakmai irányításával dolgozó Gödöllői RC.
A résztvevők körmérkőzéses rendszerben döntötték el a végső sorrendet, minden nyert szettért egy pont járt. Eredmények: Jászberény – Gödöllő 2-1 Nyíregyháza – Vasas 3-0 Vasas – Jászberény 0-3 Gödöllő – Nyíregyháza 1-2 Nyíregyháza – Jászberény 2-1 Gödöllő – Vasas 1-2
Végső sorrend: 1. Nyíregyháza 7 pont, 2. Jászberény 6 pont, 3. Gödöllő 3 pont 4. Vasas 2 pont. A gödöllői csapat legjobb játékosa Szabó Adrienn lett.