Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Háromra mérséklődik a gödöllői közalapítványok száma 2018-05-22 17:20:26 Folyamatban van a rezsihátralékos családokat támogató szervezet megszüntetése. Veszteséges volt tavaly a közbiztonság javítását segítő alapítvány
Kevesebb bűn, jobb nyomozás, több baleset 2014-03-13 11:41:17 Kis híján eléri a napi 308 ezer forintot a Gödöllői Rendőrkapitányság által tavaly kiszabott bírságok mértéke
Sisi korfui palotája turistaszemmel 2013-08-19 17:43:50 A Gödöllőn is sokat időző Erzsébet nem mosolygott társaságban, mert a dohányzás miatt fogai sárgák voltak
A jövőnk van a kezeikben… 2013-05-31 10:13:38 Beszámoló az Iskolakert Staféta programról, aminek során tíz gödöllői és isaszegi tanoda diákjai ástak, ültettek, locsoltak és talicskáztak