Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hazai sikerekkel spékelt GEAC Ugrónap 2019-07-04 16:35:11 Több számban is a házigazda klub versenyzői végeztek az élen az egyetemi atlétikai centrumban lezajlott viadalon
Atlétika: gödöllői érmek Mátyásföldről 2018-08-19 17:09:19 Főként dobó- és futószámokban jeleskedtek a GEAC fiataljai a Budapest nyílt ifjúsági és junior bajnokságon
Atlétikai ifi Eb: 11. lett Mihály Ádám 2018-07-08 19:09:47 A 470 centiméteres kezdő magasságot elsőre ugrotta át a Gödöllői EAC rúdugrója, a 485 centi azonban már kifogott rajta
Magyar siker gödöllői segítséggel 2018-06-24 11:02:42 Kriszt Sarolta egy ezüstéremmel járult hozzá a diadalhoz a lengyelországi Nemzetközi Gyermek Atlétikai Játékokon
Gödöllői érmekben bővelkedő atlétika-versenyek 2018-03-19 10:37:53 Csapatezüstöt nyertek a mezeifutó lányok, Soos Levente remekelt Dortmundba, Szörényi István szenior bajnok lett rúdugrásban