Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Tünetes gyereket ne engedjünk közösségbe! 2020-08-31 17:41:38 Gödöllőn is fokozott a szülők és a tanárok felelőssége a koronavírus-járvány miatt fennálló készültségi helyzetben
Gödöllői érmekben bővelkedő atlétika-versenyek 2018-03-19 10:37:53 Csapatezüstöt nyertek a mezeifutó lányok, Soos Levente remekelt Dortmundba, Szörényi István szenior bajnok lett rúdugrásban
Beindult az újévi élet a gödöllői atlétáknál 2015-01-19 12:37:37 Telt házas kölyökrendezvény helyszíne volt az egyetemi sportcsarnok. Itthon és külföldön is születtek GEAC-sikerek
Zöld tananyag készül majd’ 900 millióból 2014-01-29 17:03:37 Hazai szakértők és külföldi példák segítik a gödöllői központú Szent István Egyetem által vezetett konzorcium munkáját
Sikerült megtéveszteni a kutyavilág elitjét 2013-05-20 16:44:53 Jól vizsgáztak a gödöllői helyszínek. Képgaléria a Táncsics Mihály úti sportcentrumban lezajlott eb-frizbi versenyek főszereplőiről