Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kézilabda: vesztes gödöllői vizit Budakalászon 2021-04-18 18:46:27 Negyedik tavaszi bajnoki mérkőzését is kudarccal zárta Bartos Gábor együttese, amely lassan lemondhat a dobogós pozícióról
Biztosan nyert Budakalászon a GKC legénysége 2016-04-23 18:10:04 Városunk kézilabdázói főként a második félidőben nőttek riválisuk fölé. A kapuban Pacs Róbert, támadásban Bátori Bence nyújtott maradandó teljesítményt