Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 12. forduló: Budakalászi SC – Gödöllői KC 24-23 (11-11)
Bő két hónap elteltével folytatódott a bajnokság az NB II. Északi-csoportjában. A Gödöllői KC bronzérmes pozícióban álló egysége a negyedik helyen tanyázó Budakalászhoz látogatott abban a tudatban, hogy győzelemmel biztosan megőrzi dobogós helyezését. A rangadónak tekinthető szentendrei összecsapás végkimenetele azonban nem Bartos Gábor csapatának szája íze szerint alakult. Városunk társulata mindvégig versenyben volt a pontszerzésért, ám ezen a délutánon a szerencsével is jobb viszonyt ápoló budakalásziak drámai küzdelemben egyetlen góllal jobbnak bizonyultak. A Gödöllői KC csapata 14 ponttal, 324-311-es gólkülönbséggel a 4. helyen áll a csoport tabelláján.
Juniorok: Budakalász – Gödöllő 25-36 Mácsár Gyula makulátlan mutatóval listavezető formációja az eddig még pontszerzésre sem képes sereghajtó otthonában vendégeskedett. Ez a szituáció jócskán rányomta a bélyegét a találkozó végeredményére, aminek különbsége a házigazdák számára hízelgő.