Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői focibravúr a veretlen éllovas ellen 2020-10-11 17:52:31 Hevesi Tamás szervezetten futballozó csapata egyetlen gólt szerzett, ám ez elég volt ahhoz, hogy legyőzze a Biatorbágy gárdáját
Antifocival nyert a Biatorbágy Gödöllőn 2017-09-16 18:47:47 Nincs mit tenni: hiába egykapuzott és játszott meddő fölényben a hazai gárda, a vendégek rúgták a gólokat
Gödöllői sakkbarátok vállalható mértékű veresége 2017-02-27 10:24:50 A GSBE első számú csapatát a tizenegy táblán erősebb játékossal kiállt BEAC győzte le. A második számú egység nyert a Biatorbágy II. ellen
Büntetőből mentett pontot a gödöllői tizenegy 2016-10-01 17:17:37 Már a második percben hátrányba került Szász Ferenc együttese a Biatorbágy ellen, a legvégén jött össze az egyenlítés
Gödöllőn robbantott a Viadukt 2013-08-31 19:00:33 Az energikusabb futballt játszó biatorbágyiaknak egy félidő is elég volt ahhoz, hogy magabiztosan győzzenek