Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem kell a fellegekben járni 2011-11-03 03:20:40 Vécsey László: ha valakinek derogál, hogy a megváltozott körülmények között szolgáljon tovább, az legfeljebb nem indul a választáson
Elhunyt Habsburg Ottó 2011-07-04 10:56:43 Gödöllő díszpolgárának szívurnáját Pannonhalmán helyezik el
Idén elmarad a díszpolgár-avatás 2011-06-30 08:48:26 A miértre többen is keresik a választ, hiszen nem arról van szó, hogy nem volt jelölt
Vécsey László: Nem a kiskirályoké a jövő! 2011-06-29 08:04:32 A Gémesihez hű Halász Levente odáig merészkedett, hogy „tudatlan kisemberek kioktatásának” nevezze az eszmecserét