Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Szép halált haltak a Gödöllői Bikák 2013-05-17 23:03:19 Ebben a bajnoki évadban még egyik csapat sem tudott hat gólt rúgni a honi futsal első számú csapatának, a Rába ETO-nak
Üzleti titkok a szállodacégnél 2012-04-17 13:03:29 A G-Magistratus Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott: az önkormányzati társaságnak nem érdeke a napi működés publikálása
Elindult Papp István pere 2012-01-23 17:55:42 OMMF-es tetteiért vonhatják felelősségre Gödöllő volt tanácselnökét
Sétánytáblák 650 ezer forintért 2011-06-23 13:29:14 Gesztusból ennyi pénzt áldoz a városvezetés arra, hogy Gödöllő testvérvárosairól sétányokat nevez el
Nincs vita a meccspénzen 2011-06-21 14:49:31 A Pest megyei III. osztályú bajnokság 2010-2011-es idényében mindent megnyert a Gödöllői SK II. csapata
Tüntetés a gödöllői Fidesz-irodánál 2011-03-02 18:08:59 A terrorcselekmény elkövetésével megvádolt Budaházy György szabadlábra helyezését követelték