Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nem várt könnyű feladat a csapatépítés kellős közepén járó Gödöllői Bikákra a Tisza-parti városban, hiszen a vendéglátók két győzelemmel és egy döntetlennel kezdték a bajnoki évadot. Igaz, pontokat eddig csak hazai pályán vesztettek.
NB I., 4. forduló: UTC Futsal Team Szeged – Gödöllői Bikák 5-2 (3-1)
Ezúttal azonban nem tették meg ezt a szívességet. Bár a mérkőzés elején adódtak lehetőségek a gödöllőiek előtt, gólokat mégis a házigazdák értek el. A 11. percig kettőt is. Negyedóra elteltével Fehér Krisztián kozmetikázta az állást, aki André Béla (képen) bő tíz méterről eleresztett lövésébe piszkált bele szépítést érően. Más kérdés, hogy az első félidő utolsó percében ismét betaláltak az összeszokottabban mozgó szegediek.
A fordulást követően sem igazán változott a játék képe. Többnyire a hazaiak akarata érvényesült. Az utolsó négy percben felgyorsultak az események. A Szeged előbb háromgólosra növelte az előnyét, majd a 40. percben Biczi Gábor szemfülessége révén eredményesnek bizonyult a Gödöllő. Csakhogy a listavezetővé előlépett vendéglátóknak erre is volt válaszuk, így meggyőző különbségű szegedi győzelemmel zárult a találkozó.
Három mérkőzés után a Gödöllői Bikák 4 ponttal, 8-10-es gólkülönbséggel a 6. helyen állnak a tabellán.