Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Újabb öt évet kapott Kovács Balázs 2012-12-18 14:50:09 Januártól 50 ezer forinttal emelkedik a Művészetek Háza Gödöllő régi-új igazgatójának bruttó havi bére
A vezetőknek egyhavi, a melósoknak kétheti jutalom jár 2012-12-13 14:29:16 A gödöllői csúcsgórék közül Gémesi kapja a legtöbbet, a dolgozók különpénzéhez közel 49 millió forintot csoportosítottak át a város költségvetésében
Rekord árbevételt remélnek a kastélyban 2012-11-15 11:35:04 Kiiktathatják az „elfáradt” családi programokat, törvény gátolja a befektetők bevonását a szállodaépítésbe. 2014 előtt nem várható komoly fejlesztés
Bódit leküldték, az előnyből hátrány lett 2012-10-14 17:23:19 Túl szigorú volt a játékvezető, amiért egy félidőn át 10 emberrel kellett harcolnia a gödöllői tizenegynek Pilisen
Beindultak a gödöllői zsaruk 2012-10-10 09:30:35 Várhatóan több hétig tartanak a rendőrkapitány által elrendelt intézkedések
Gödöllői múltú megyei főkapitány 2012-09-01 11:59:12 A dandártábornok 2007 szeptembere és 2010 novembere között irányította a helyi központú rendőrség szakmai munkáját