Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Újra hallani a gödöllői HÉV „metrósításáról” 2018-01-04 18:17:33 Továbbra is bizonytalan, mikor kezdődhet el a fejlesztés, aminek következtében megszűnne a Táncsics Mihály úti vasúti átjáró
HÉV-működtetés: Gödöllő akár jól is járhat 2016-01-16 10:28:23 Az állam átvállalja az anyagi terheket. Vasútfejlesztési program kezdődhet meg a MÁV-val történő integráció esetén
Gödöllőn is fotózták Eva Greent 2014-11-06 13:45:03 A francia származású hírességről a királyi kastélynál és a vasútállomáson lévő Királyi várónál készültek szexi felvételek
Felbolydul a forgalmi rend a Forma 1 idején 2013-07-16 13:20:46 A futam napján a gödöllői vasútállomásról buszok szállítják a vonattal érkező, érvényes belépővel rendelkező nézőket a Hungaroring közelébe
Ha csak egy vágány lenne… 2013-03-20 17:52:53 Pál Gábor magánvéleménye a gödöllői HÉV korszerűsítéséről. A városvezetőknek már többször is elmondta, öt éve pedig el is küldte nekik