Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A MÁVINFORM tájékoztatása szerint a délutáni órákban egy nagy fa dőlt a vasúti pálya mindkét vágányára Gödöllő és Isaszeg között. A természeti csapás következtében az egyik vágány felett a felsővezeték is megrongálódott. A történtek miatt Gödöllő és Isaszeg között leállt a vasúti közlekedés. A Budapest-Hatvan-Miskolc vasútvonalon utazók jelentős, 30-240 perc közötti késésre számíthatnak a késő délutáni és esti időszakban.
Az utasok elszállítása érdekében a H8-as jelű gödöllői HÉV teljes vonalán és a Budapest Örs vezér tere és Pécel között közlekedő buszokon elfogadják a MÁV-START által kiállított érvényes menetjegyeket és bérleteket a közlekedés helyreállításáig. Egyes vasúti szerelvények Isaszegről, valamint Gödöllőről fordulnak vissza személyvonatként.
A katasztrófavédelem szakemberei megkezdték a fa eltávolítását, ezt követően – az előírt vizsgálatok után – az egyik vágány felsővezetékét mielőbb visszakapcsolják a hálózatba a MÁV szakemberei. A menetrend szerinti közlekedés várhatóan csak a késő esti órákra állhat helyre.