Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Kis és nagy bajnokok a TÉRFÉL-ben 2018-09-08 10:23:49 Junior világbajnok női kézilabdázó, Európa-bajnok kardvívó és történelmi strandröplabda-aranyérmes lányok öregbítették a gödöllői sport hírnevét a nyáron
Atlétika: gödöllői érmek Mátyásföldről 2018-08-19 17:09:19 Főként dobó- és futószámokban jeleskedtek a GEAC fiataljai a Budapest nyílt ifjúsági és junior bajnokságon
Világversenyek gödöllői atlétákkal 2018-06-28 19:05:12 Július első felében ifjúsági Európa-bajnokságon és junior világbajnokságon állnak rajthoz a GEAC fiatal kiválóságai
Junior Prima-díjas lett Moussa Ahmed 2017-10-28 10:19:58 Az elismerő cím mellett kétmillió forintot is magáénak tudhat a Gödöllő Táncegyüttes művészeti vezetője, a Fricska oszlopos tagja
Éremeső és balszerencse 2017-08-28 10:51:50 Kilenc éremmel zárták a gödöllői ifjúsági és junior atléták a Magyar Liga döntőt. Mihály Ádám egyéni csúccsal lett aranyérmes