Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Útdíj-rendszer megyei képviselői szemmel 2015-01-07 10:31:25 Lengyel Szilvia szerint az agglomeráción belül közlekedő gödöllőiek jobban járnak, Svisztné Kis Ildikó visszavonatná a káros intézkedést
Csütörtöktől kaphatók az új matricatípusok 2014-12-29 16:31:16 A kormányszóvivő tájékoztatása szerint nem csúszik az új, gödöllőieket is érintő útdíj-rendszer bevezetése
Agyrém! Válasszak? 2014-03-11 14:49:56 Hírportálunk megmondója, Laca megkérdőjelezi a parlamenti rendszer működésének helyességét
Csúcs, amennyien képviselnék a gödöllőieket! 2014-03-04 12:43:40 Hárman már koptatták a parlamenti padsorokat a mostani jelöltek közül, a többi 15 kandidáló újoncként vág neki a kihívásnak