A gödöllői képviselőtestület tagjai a május 22-én lezajlott tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 11 igen szavazattal (lokálpatrióta klubos képviselők és Kovács Barnabás – TEVE Egyesület) és 3 tartózkodással (GDL Pelikános képviselők) elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2024. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Akárcsak tavaly, idén is májusban érkezett el az a pillanat, amikor a várost irányító grémium tagjai megismerhették a Gödöllő Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság egy évvel korábban végzett tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolót, amit május 22-én Szigeti Róbert tűzoltó alezredes, gödöllői tűzoltóparancsnok és Kristóf Sándor tűzoltó alezredes, a helyi katasztrófavédelmi kirendeltség vezetője terjesztett a városatyák elé.
Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára csütörtök délelőtti sajtótájékoztatóján jelentette be a január 1-jén bevezetett új útdíj-rendszer gyakorlati tapasztalatainak kiértékelése után a kormány által elfogadott, február 1-jétől hatályba lépő változásokat.
Bár számos módosítás elhangzott, a Pest megyei matricával közlekedő gödöllői autósokat elsősorban az alábbiak érinthetik: - eltörlik az 1.470 forintos pótdíjat azok számára, akik januártól matrica nélkül használták a fizetőssé vált utakat, - február 28-ig költségmentesen visszaválthatják a megyei matricát azok, akik a jövőben nem kívánják használni, - a megyei matrica nem az adott megye utolsó autópálya lehajtójáig, hanem a következő megye első autópálya csomópontjáig lesz érvényes, - kompenzálják a négy vagy annál több gyermeket nevelő nagycsaládosokat, akik a D2-es kategóriába sorolt járműveikkel a D1-es autók után kért 5 ezer forintos díjat fizethetik, - nem lesz díjköteles a Liszt Ferenc repülőtérre vezető, mintegy 400 méteres útszakasz.