Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőnél nem lesz tévútdíj-demonstráció 2015-01-27 09:04:06 A fővárosba tartó helyi autósok viszont szembesülhetnek fennakadással az M3-as autópálya bevezető szakaszán
Útdíj-rendszer megyei képviselői szemmel 2015-01-07 10:31:25 Lengyel Szilvia szerint az agglomeráción belül közlekedő gödöllőiek jobban járnak, Svisztné Kis Ildikó visszavonatná a káros intézkedést
Csütörtöktől kaphatók az új matricatípusok 2014-12-29 16:31:16 A kormányszóvivő tájékoztatása szerint nem csúszik az új, gödöllőieket is érintő útdíj-rendszer bevezetése
Városkártya bevezetését tervezik Gödöllőn 2013-11-19 17:05:54 Erre utalt Tóth Tibor alpolgármester a Széchenyi Kártya Program eddigi sikereit értékelő szakmai rendezvényen, a kastély barokk színházában