Egyhangú döntéssel fogadta el a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Szenátusa és a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetemért Alapítvány kuratóriuma dr. Gyuricza Csaba (agrármérnök, egyetemi tanár, az MTA doktora, a magyar mezőgazdaság és agrár-felsőoktatás elismert professzora) rektori pályázatát szeptember 5-én. A szenátusi ülésen a MATE rektora ismertette az elmúlt közel 5 év eredményeit, valamint vázolta a következő 5 éves ciklusra tervezett célkitűzéseit.
Az agglomerációs ingatlanpiac kiemelt figyelmet kapott 2025-ben, és Gödöllő különösen népszerű maradt. A város vonzerejét részben a kiváló infrastruktúra, részben a kedvező árviszonyok táplálják, így nem meglepő, hogy egyre többen keresnek eladó otthont errefelé.
Tehetség, erkölcs, siker! E három fogalom összeforrott a 2021-ben alakult gödöllői Grassalkovich Üzleti Klub (GRÜK) által vallott értékekkel, ami az emberi és üzleti kapcsolatok fejlesztését tekinti legfőbb céljának – mondta Személyi László elnök a klub által alapított díj szeptember 11-i ünnepélyes átadóján, amit a Gödöllői Királyi Kastélyban tartottak.
Ha minden a terv szerint alakul, július végére biztonságosabbá válik az ország legrosszabb baleseti mutatóival rendelkező külterületi főúti szakasza, ami nem más, mint a 3-as számú főút gödöllői autósok által is rendszeresen használt bagi elágazása. A beruházás megkezdése kapcsán Vécsey László, a gödöllői központú választókerület Fidesz-KDNP-s országgyűlési képviselője és Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs vezetője tartott sajtótájékoztatót a helyszínen.
A bagi csomópontban 2008 és 2012 között 10 személyi sérüléses baleset történt, ebből 2 halálos, 5 súlyos és 3 könnyű sérüléssel végződött. Az elmúlt öt év súlyozott mutatói szerint Magyarország első- és másodrendű főútjain ez a leginkább balesetveszélyes lakott területen kívüli szakasz. Az út Gödöllő irányából a csomópont felé lejt, a járművek gyakran felelőtlenül nagy sebességgel érkeznek meg ide. A kivilágítatlan kereszteződésben így az ütközések, gázolások fokozott kockázatával kell számolniuk a közlekedőknek. A gyalogos mozgások különösen korlátozott látási viszonyok esetén igen balesetveszélyesek az átkelőhely nélküli autóbuszmegálló környezetében.
Az új körforgalom a sebesség csökkentésére kényszeríti a járműveket. A biztonság további növelése érdekében gyalogátkelőhelyet jelölnek ki, átépítik a buszmegállót és közvilágítást létesítenek.