Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Felborult egy autó a Gödöllő közeli körforgalomban 2022-10-02 10:35:53 A 3-as főúton, az M31-es autóút felé vezető szakaszon történt a baleset, aminél a helyi tűzoltók is segédkeztek. A sofőr önerejéből elhagyta a járművet
Elvileg fékezheti a városvezetés a gödöllői uszodaépítést 2017-09-22 10:54:16 A politikai felhangoktól sem mentes vita után konszenzus született abban, hogy csak a körforgalom elfogadható az Ady sétány és az Isaszegi út torkolatánál